9 Ekim 2022 Pazar


tüm yolların sana çıkacağı güne hasretle...

borcum olsun söyleyemediğim her kelime

karşımda otururken sen, sana bakmadığım her saniyeden özür dilerim

ve en çok kendimden

gitme diyemediğim her bakıştan

seni, kendimden ertelediğim tüm zamanlardan

kendini bana açmadığın tüm zamanlara

                     biz olacaksak eğer bir gün,

                     bunu bizden sakındığımız her saniyeden

                                    ikimiz adına da özür dilerim

      seni, sana başka dille anlatamam

      seni, kendime başka dille anlatmayı yakıştıramam

      seni, bana getiren şiire
                                             minnetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22/10/2022

  Öyle bunaldım ki Neyin öznesi olmak istemiyorsam orada buluyorum kendimi Ne sanmıştım ki Her şey bir anda düzelecek mi Çok yalnız hissediy...