16 Ekim 2022 Pazar

16/10/2022

elbette son benjamin button günüm olmayacağının farkındaydım 
fakat aynı çizgide ilerleyecek günlerimin başlangıcı olacağını da düşünmemiştim
selam meri ben yine hiç planlamadığın biçimde gelişen hayatınım

insanlara, bulunduğun konuma, çevrene hissettiğin sorumlulukları bir kenara bırakarak
kimse okumayacakmış gibi yazmazsan yazmış sayılmıyormuşsun
o kadar doğru ki
yapman gereken açıklamalardan, vermen gereken hesaplardan arınarak yazmazsak ne anlam ifade eder ki?
bir anlam olması gerektiğinden de değil aslında
eşyanın tabiatına aykırı denir ya Türkçe'de
işte öyle

kimseyi memnun etmeye çalışmadan
hislerinle, salt beyninle, varlığınla anlatmak bir şeyleri
asıl gereken bu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22/10/2022

  Öyle bunaldım ki Neyin öznesi olmak istemiyorsam orada buluyorum kendimi Ne sanmıştım ki Her şey bir anda düzelecek mi Çok yalnız hissediy...