22 Ekim 2022 Cumartesi

22/10/2022

 Öyle bunaldım ki

Neyin öznesi olmak istemiyorsam orada buluyorum kendimi

Ne sanmıştım ki

Her şey bir anda düzelecek mi

Çok yalnız hissediyorum

Öyle alelade bir yalnızlık değil

Yaşarken yalnızlık

Tüm sorumluluklarda yalnızlık

Tüm beklentilerde

Hayatımdaki insanların, en yakınlarımın bencillikleriyle mücadelede yalnızlık

Sorularımda yalnızlık

Dertlerimde yalnızlık

Sorunlarımda yalnızlık

Streslerimde yalnızlık

Boğuluyorum ve beni siz boğuyorsunuz

Neşemi öldürüyorsunuz

Bir şeyler üretirken, paylaşırken hissettiğim mutluluğu öldürüyorsunuz

Göz göre göre beni öldürüyorsunuz 

Ama farkında değilsiniz

Ne acı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22/10/2022

  Öyle bunaldım ki Neyin öznesi olmak istemiyorsam orada buluyorum kendimi Ne sanmıştım ki Her şey bir anda düzelecek mi Çok yalnız hissediy...