14 Ekim 2022 Cuma

14/10/2022

 bugün epey tersten gidiyorum
benjamin button günüm
umarım son benjamin button günüm olur 
sevmedim günümün seyrini
bir türlü başlayamadım bugüne
kötü bir ruh halinde de değilim aslında
arınamadım bugün, uyanamadım
yalnızca oradan oraya sürükledim kendimi
yok yok başladığım noktaya dönmedim
sanırım bugün benim için ağır bir gün oldu
ne kadar uzattım değil mi?
insan sadece kendisiyle konuşsa dahi sıkarım kaygısı hissediyor
hem de benim kadar sakinseniz 
kendi içinizde dahi 

son zamanlarda yazarken hep aynı playlisti dinliyorum
aslında şarkıları anılarla özdeşleştiririm
fakat her gün ruh halim değişiyor
yazdıklarım da

insan bazen fark edilmek istiyor
bazense görünmez olmak
bense, yaşadığım her an her ikisini de istiyorum
ne ironik

böyle konudan konuya atlamak nasıl ama?
benim kafam biraz da böyle çalışıyor
bana fazla maruz kaldıysanız zaten fark etmişsinizdir

düşünüp duruyorum sürekli ama sürekli
ben bu dünyaya ne için geldim
neyi gerçekleştirmek için
hangi alanda
çünkü bir sebebi olmalı
alalade varolmuş olmak düşüncesi egomu çok sarsıyor
ne kadar geçerli bir gerekçe bilmiyorum ama hissediyorum
bir şeyler yapacağım
bir şeyleri değiştireceğim
insanlara dokunacağım
ama nasıl
ama ne zaman
ama ne şekilde
orası meçhul..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22/10/2022

  Öyle bunaldım ki Neyin öznesi olmak istemiyorsam orada buluyorum kendimi Ne sanmıştım ki Her şey bir anda düzelecek mi Çok yalnız hissediy...